9.10.2024 startuje další tradiční řada seminářů c.k. daňové kanceláře, a.s. Přednáší Mgr. Ing. Dagmar Christophová a první téma ÚČETNÍ PRAKTIKUM- Vybrané otázky + Účetní novélizace 2024-25. Řešení praktických otázek v účetnictví, pohledávky, závazky, finanční majetek, opravné položky a další. Hrozba trestnosti. Vhodné i jako příprava na…
Zveme Vás na mimořádný seminář - webinář dne 21.6.2024 od 9:00 hod. Novela schválena. DPP (dohody o provedení práce) a DPČ od 1.7.2024. Změny v daních z příjmů od 1.7.2024. Příprava na změny od 1.1.2025. Příhlásit se můžete přes záložku seminář nebo na vanova@ckdanovakancelar.cz
Ověřování účetnictví a účetních závěrek dle zákona o auditorech.
Audity dobrovolné pro všechny typy subjektů - na základě dohody. Možnost prezentace auditorské zprávy a výroku před bankami, obchodními partnery apod.
Pravidelná a průběžná spolupráce již v průběhu ověřovaného roku, řešení aktuálních problémů.
Pro všechny typy subjektů:
Daňové poradenství ve všech daních - daně z příjmů, DPH, silniční daň, daň z nemovitostí, darovací daň, dědická daň, daň z převodu nemovitostí, spotřební daně.
Zpracování daňových přiznaní k těmto daním.
Možnost odkladu podání přiznání k dani z příjmů o tři měsíce.
Poradenství v souvisejících agendách - účetnictví všech typů subjektů, daňová evidence, mzdy, leasing, zaměstnanci, sociální a zdravotní pojištění, cestovní náhrady, celní a devizové předpisy, cenné papíry, insolvenční řízení, likvidace apod.
Poradenství ve věci správy daní a poplatků - zastupování před finančním úřadem, zpracování příslušných podání (odvolání, žádostí atd.), zastupování při daňových kontrolách, zastupování u soudů v daňových kauzách.
Zastupování při jednání na dalších úřadech - správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny, živnostenský úřad, katastr nemovitostí a další.
Řešení návaznosti na další platné předpisy - obchodní zákoník, občanský zákoník, zákoník práce, stavební předpisy, autorské právo, živnostenské předpisy, trestní zákoník a všechny další související předpisy, jejichž znalost je podmínkou správného vyřešení účetního či daňového problému.
Vedení daňové evidence, vedení účetnictví pro všechny typy subjektů - podnikatele (fyzické osoby, společnosti s ručením omezeným, akciové společnosti, veřejné obchodní společnosti, družstva, komanditní společnosti) a příspěvkové organizace (školy), města a obce dobrovolné svazky obcí, občanská sdružení, hnutí, nadace, obecně prospěšné společnosti a ostatní neziskové organizace.
Možnost Vašeho vzdáleného přístupu k datům zpracovávaným v naší počítačové síti a práce s nimi nebo naopak práce našich účetních "na dálku" na Vašich počítačích a software.
Vedení souvisejících evidencí - DPH, souhrnná hlášení, intrastat, dlouhodobý majetek, sklady ...
Zpracování mzdové agendy včetně tisku všech podkladů a předání na příslušné úřady, jednání s pojišťovnami a správou sociálního zabezpečení.
Zpracování dalších výkazů a podkladů - statistika apod.
Dohledy nad účetnictvím - kontroly úplné nebo namátkové.
Konzultace pravidelné i jednorázové.
Součinnost při inventarizacích a účetních závěrkách.
Copyright © 2000-2013 c.k. daňová kancelář a. s. - Všechna práva vyhrazena | Administrace
webdesign EasyWay | Chilli CMS | WebSpice